יום חמישי, 31 בדצמבר 2009

משרד ללא נייר

אחד מהתהליכים הבזבזניים בכל ארגון הינו אופן השימוש בניירת משרדית.
הבזבוז בא לידי ביטוי בכמה מישורים: המישור הישיר- כמות הניירת העצומה, כמות ההדפסות (דיו, בלאי למדפסת), הצילומים, שטחי האחסון שהולכים וגדלים.
המישור העקיף- שעות עבודה רבות אשר יורדות לטמיון בתהליך יצירת המסמכים, אחסנתם ואחזורם בעת הצורך. אבדן מסמכים. השחתת מסמכים. ביורוקרטיה. נזק לארגון (שירות גרוע ללקוח, אבדן ראיות משפטיות וכיו"ב).
פתרונות הסריקה המוצעות ע"י החברות המתמחות מנסים להציע דרכי התמודדות עם בעיה זו, אך הן אינן מתאימות לכל ארגון ולרוב מדובר בתהליך ארוך, מסורבל, יקר, שבסופו יעבור ה"בלגאן" מאתר הלקוח לאתר חברת הסריקה.
בעקבות פניות מצד לקוחותנו, חיפשנו פתרון אשר יענה על הצורך באופן אופטימאלי. לאחר בדיקת כמה פתרונות, מצאנו כי הפתרון המוצע ע"י חברת MPL הישראלית, נותן את המענה הטוב ביותר.
מדובר למעשה על תוכנת ארכוב דיגיטאלי, בעברית מלאה, המתממשקת לכל תוכנות האופיס, לפקס ולכל מקור אחר המייצר מסמכים דיגיטאליים ופיזיים. התוכנה יודעת לנהל את המסמכים, לארכב אותם במתודולוגיה פשוטה ויעילה ולאחזר כל מידע דרוש בשניות.
החיסכון לארגון בינוני נאמד בעשרות עד מאות אלפי שקלים בשנה, והוא מקפל בתוכו את הצמצום בכמות הנייר, ההדפסה, הצילום, הפקס, שעות עבודה אבודות באיתור ואחזור חומר וכיו"ב. מאחר ומדובר בפתרון ולא רק בתוכנה, נתפרת האפליקציה לכל ארגון בנפרד עפ"י צרכיו הייחודיים ותהליך ההטמעה מלווה לכל אורך הדרך עד להפיכתו לחלק בלתי נפרד מהארגון.
מודל התמחור הגמיש הופך את הפתרון לכדאי מאד במונחי עלות מול תועלת.
בעקבות ניסיון מוצלח אצל לקוחות רבים, חתמנו על הסכם שת"פ עם חברת MPL לשיווק והפצת התוכנה כחלק מתהליך חיסכון והתייעלות הכרחי לכל ארגון.

http://www.rfp-consult.co.il/main.asp?sel_nav1=2&sel_nav2=10&sel_header=%D7%A9%D7%95%D7%AA%D7%A4%D7%99%D7%9D%20%D7%A2%D7%A1%D7%A7%D7%99%D7%99%D7%9D&cat=site

תגובה 1:

מגרסות אמר/ה...

זה מצחיק כי המשרדים ממשיכים לרכוש מדפסות ומגרסות למשרד שלהם כאילו אין מחר. מה אפשר לעשות כדי שאנשים לא ירגישו ניכור כלפי המהפיכה הדיגיטלית?