יום שלישי, 1 בפברואר 2011

לקוחות הפנים- חברים ולא אויבים

איש הרכש, מוכשר ככל שיהיה, לא יכול ולא צריך להבין בכל נושא. מומחיותו והכשרתו מסייעים לו לנהל את הליך ההתקשרות באופן מיטבי, אך ללא שיתוף המנהל שיוזם את הרכישה, תהיה ההתנהלות חסרה וקלוקלת. ראו בקולגות שלכם "לקוחות פנים" והתייחסו אליהם כפי שמתייחסים ללקוח. שתפו אותם, התייעצו עמם, אל תתנגחו איתם. השתמשו בידע הרב שצברו בתחום הספציפי וגייסו אותם למשימה, מהר מאד תגלו שביחד תבצעו את העסקאות הטובות ביותר.

אין תגובות: