מכרזים מקוונים הם שיטה חדשה יחסית לביצוע סורסינג אשר צוברת תאוצה בשנים האחרונות. המכרז המקוון עושה שימוש במודלים מתמטיים מתקדמים הכוללים גם יישומין מתורת המשחקים לצורך מיקסום הערך לארגון בכל מכרז בהתאם לגורמים משתנים כגון: מספר ספקים בענף, כמות מוצרים, מאפייני המוצרים ועוד.
סוגי מכרזים מקוונים
מכרז מקוון דינאמי - מכרז המתנהל בזמן אמת באמצעות מדיה אלקטרונית, על גבי רשת האינטרנט, כאשר מן הצד האחד יושבים נציגי הארגון ומן העבר השני, הספקים מגישים הצעותיהם.
מכרז מקוון רגיל - מכרז המתנהל באמצעות מערכת אלקטרונית שבו המציעים מגישים הצעותיהם לתיבת מכרז וירטואלית. המכרז מנוהל ומתועד על גבי המערכת הממוחשבת, עם זאת הגשת הצעות מתבצעת במעטפות רגילות.
לאחרונה הוספנו לסל הפתרונות גם מכרזים מקוונים ע"ג הפלטפורמה של i-Deal. לסרטון הדגמה:
הירשם ל-
תגובות לפרסום (Atom)
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה