יום רביעי, 9 בפברואר 2011
ניהול יעדים ומדדים ברכש
הגדר לעצמך, לעובדיך ולארגון מהם היעדים והמדדים על פיהם יימדד הרכש בארגון. מעבר לחסכונות, הקפד להכניס גם מדדי איכות שיכללו רמת שירות ללקוחותיך, זמינות מקסימאלית, התמקצעות, הרחבת מעגל הספקים ועוד. אחת לתקופה בדוק את שביעות הרצון של יתר העובדים בארגון מביצועי המחלקה ושפר בהתאם. תגמל את עובדיך לפי הצלחתם. יעדים אשר אינם מנוהלים באופן הדוק, סופם להצהיב ולהאביק בקלסר.
הירשם ל-
תגובות לפרסום (Atom)
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה